Το γεγονός είναι ότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των εταιρειών ζωγραφικής εκεί έξω. Εξετάστε μερικές μεταβλητές που μπορούν να εξηγήσουν αυτή τη διαφορά: εστίαση στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση, το επίπεδο εμπειρίας και εξειδίκευσης, τη δέσμευση εργαζομένων και ηγεσίας και τη φιλοσοφία της εταιρείας, για να αναφέρουμε μερικές. Ένα κατάλληλο σύνολο αυτών των μεταβλητών θα συμβάλει στην ομαλή εκτέλεση των έργων και θα οδηγήσει σε εργασίες βαφής που θα φαίνονται υπέροχες για πολλά χρόνια στο μέλλον.
Η εύρεση του σωστού εργολάβου είναι ίσως το πιο σημαντικό, αν και ίσως το πιο δύσκολο, μέρος οποιουδήποτε έργου ανακαίνισης σπιτιού. Με τον τηλεφωνικό κατάλογο και το διαδίκτυο γεμάτο καταχωρίσεις εταιρειών, μπορεί να αναρωτιέστε: “Ποιον να καλέσω;” Αυτή είναι μια καλή ερώτηση, αλλά ίσως μια καλύτερη είναι: “Ποια εταιρεία έχει τη σωστή τεχνογνωσία και μπορώ να της εμπιστευτώ ότι θα κάνουν καλή δουλειά στο έργο μου;”
Έτσι, σε αυτό το στάδιο της διαδικασίας επιλογής αναδόχου, το κύριο μέλημά σας είναι η ικανότητα και η αξιοπιστία των υποψηφίων πλειοδόχων σας. Δυστυχώς, ούτε ο τηλεφωνικός κατάλογος ούτε η καταχώριση στο Διαδίκτυο πρόκειται να παρέχουν στοιχεία για αυτά τα δύο πολύ σημαντικά σημεία. Χρησιμοποιήστε τον τηλεφωνικό κατάλογο εάν χρειάζεται, αλλά ένας καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι μέσω παραπομπών από φίλους, συγγενείς ή οποιονδήποτε άλλον του οποίου την κρίση εμπιστεύεστε. Ωστόσο , με όποιον τρόπο και αν συντάξετε τη λίστα σας, θα πρέπει πρώτα να κάνετε στους υποψήφιους πλειοδότες μερικές ερωτήσεις προεπιλογής, προτού τους προσκαλέσετε να έρθουν και να ρίξουν μια ματιά στο έργο σας. Τουλάχιστον, θα πρέπει να μάθετε εάν είναι κατάλληλα αδειοδοτημένα και ασφαλισμένα.
Το να είστε αδειοδοτημένος και ασφαλισμένος, φυσικά, δεν αποτελεί εγγύηση ότι ο ανάδοχός σας θα αποδώσει, αλλά με αυτή τη γνώση νωρίς στη διαδικασία μπορείτε να αποφύγετε να ξοδεύετε χρόνο με κάποιον που είναι ίσως εντελώς ανεπαρκής.